понеділок, 29 листопада 2010 р.

Альбом "LOVE IS..."

Ну от я нарешті відредагувала всі фото і вже можу розповісти про альбом, який я зробила цього літа в подарунок для моєї сестрички та її хлопця. Це альбом з кишеньками у які вкладено сторінки. Досить просте виконання, але водночас оригінальний ефект. Ідею такого альбому побачила на якому блозі, нажаль вже не памятаю на якому. Сам альбом складається із 7 сторінок, але я покажу лише деякі.
Обкладинка зроблена з кольорового "фольгованого" паперу.
Єдиним недостатком фольги є те, що на ній видно всілякі згини 
чи промахи. Альбом скріплюється золотою стрічкою і 
додано зліва фіолетовий гіфт тег.

Ось так виглядають ці кишеньки. А папір для сторінки
зроблено декупажем, ефект мені досить сподобався.
Одна із моїх улюблених сторінок.

Трошки новорічної тематики...лід, ковзани, мороз=)






0 comments:

Дописати коментар