суботу, 11 грудня 2010 р.

Різдвяна листівка №4 (Waterfall card)

Як я вже згадувала я люблю шукати ідеї цікавих листівок на різних відео серверах. Одного разу натрапила на листівку-водоспад. Виглядає дуже гарно і робити нескладно. Для тих хто ще не вивчив англійську коротенький опис-переклад до відео. Плюс  для зручності всі розміри я перевела в сантиметри.
За основу беремо світло-зелений картон розміром 11х14 см, на неї наклеюємо скраппапір вибраного дизайну розміром 10х13 см. Внизу листівки прикріплюємо смужку яскравого зеленого картону розміром 2х10 см(я кріпила на брадси, а на відео люверси). З того ж таки зеленого картону вирізаємо смужку 5х23 см та 4 квадрати розміром 5х5 см. З попередньо згаданого світло-зеленого картону вирізаємо 4 квадрати розмірами приблизно 4.5х4.5 см. Смужку 5х23 см згинаємо на 5 см, далі на 7см(від 5 см відступити 2 см), потім на 9см і на 11см. А решту на відео досить гарно видно. 
І ще декілька фото моєї листівки:



0 comments:

Дописати коментар